miercuri, 8 ianuarie 2014

Eu cred orice

Eu cred ca soarele si luna... Eu cred ca doar luna... Eu cred ca soarele prin raze... Eu nici nu vreau sa cred ca... Poate stele, cred eu, ca pot... Eu cred ca nu! Ba da se intampla! Eu cred ca luna inca doarme atunci cand straluceste soarele. Asa se poate nu te contrazic dar eu mai cred ca daca soarele nu ar straluci nici... Eu cred ca voi glumiti cand sunt atata stele sus pe cer in noaptea... Eu imi doresc sa cred ca luna ce ne lumineaza noaptea... Noaptea? Noaptea ai zis? Nu pot sa cred cat timp iti trebuie... Eu vreau sa cred ca sunt doar soapte... Ba luna intotdeauna schimbatoare incercuieste... Da! Iar zici prostii? Cand tu vei crede ca doar soarele... Stiu ca soarele este sclipitor, un chilipir... Te intrerup ca sa-ti mai spun ca luna... Sa stiti voi doi de colo ca de nu ar exista si stele... Dar daca cerul este plin de nori... Ce rost mai are soarele? Vorbeam de luna! Stai jos si asculta! Niciodata de-ai sa vezi... Da, stiu povestea, ca soarele ar stralucii in urma lor doar stele pe langa luna plina de mici margaritare ar umple bolta cerului albastru... Afara ploua! Te-am intrerup?


Pagini de studiu: S-Hell Marius Grozea Blue and other sounds